100 + grader minst ute ? överdriver men ändå..

tjatjatja!
kom nyss hem från skolan..
vi slutade tidigt idag, 20 över 1.
fast bara för halva klassen, resten hade hemkunskap.
ahmen, vi redovisade våra prao grejsimojser sen åt vi 2 chokladbollar med strössel på
var :D, och självklart var det coolingen(jag) som hade bakat ;)
men det var bara för att jag hade bakat igår på min  prao.
alla typ sa att dom tyckte att mina chokladbollar va goda , inte ofta man får komplimanger av killarna
dock  ^^ .  Fick förresten en kommentar av Carolin att jag kunde lägga upp en video där jag sjunger min låt men gjorde det idag, testa både , videofyme och youtube men ljudet hackar? det är inget problem med ljudet på min dator för jag har testat det på skype, så jag vet inte ;s
jahapp.. men nu ska jag sticka ut & hoppa studsmatta sen ska jag äta mellis, göra klart alla läxor och städa.
pusshej!/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0