min andra halva,

Emelie,Kjellqvist
du är min andra halva, du betyder så himla mycket för mig
du är den ända som fått mig känna att jag är värd någonting,
du är den allra bästa jag vet, ingen kan någonsin bli som du.
vi har skrivit brev sedan 2009, har kvar alla breven, får tårar när jag ser alla fina ord.
Det finns många snälla personer här i världen men ingen är så snäll som du är, och ingen kan bli!
jag vet inte om du har någon annan nu för tiden, men du är speciell för mig,
jag visste att du är sann inte så fkn falsk som de flesta är.
jag offrar mitt liv för dig!!
du har brytt dig om mig, fått mig att le,
du har gjort saker som verkligen INGEN annan har mot mig.
du är som borta nu , men jag ska hitta dig igen, jag ska aldrig aldrig aldrig ge upp
det är för dig jag kämpar , inte för någon annan bara för dig!
kom ihåg, du har alltid en speciell plats i mitt hjärta, den största
jag kommer aldrig glömma en sån underbar vän som du,
när du dör, dör jag.
jag tror inte alla skulle fråga att man skulle bli bästavänner efter några dar.
du är som jag, accepterar mig som den jag är,
utan dig , ingen jag så är det bara.
jag mår skit nu när du inte svarar,
men jag vet att du inte sviker mig, men jag är rädd för det ändå fast jag vet det säkert.
minnen som vi skapat glömmer aldrig.
jag kommer alltid finnas där för dig.
jag är så glad att vi träffas.
snart , snart kommer jag till dig jag lovar,
jag ska åka igenom nästan hela sverige för dig.
allt för dig ska du veta!
du betyder något mega stort för mig
ingen skulle förstå, bara du.
DU ÄR OCH KOMMER ALLTID VARA
VÄRLDENS BÄSTAVÄN,
Ovansett vad som händer ,
EMELIE + GABRIELLA = BÄSTAVÄNNER
står det ristat i stjärnorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0