ny kategori .

hejsan hoppsan!
som ni ser har jag gjort en ny kategori , Världen i mina ögon.
och självklart leds det in med en ett inlägg :D
joo, jag får väl nu skriva lite om hur världen ser ut i mina ögon?
jadu..  jag har faktiskt ganska lätt att störa mig på saker, jag blir sur på en pytte sak!
ibland kan jag visa det öppet, eller så håller jag det inom mig.
det beror på vilken person det är xd
och ja, tydligen stör personer sig på mig också, killarna i min klass .
såhär säger dom typ varje dag till mig " hahhaa fan va hon är dålig!"
och dom tar mig inte som jag är ! jag får inte vara den jag vill för dom, om jag ska bli accepterad
måste jag vara som dom vill att jag ska vara men... NEVER!
jag blir så himla arg på dom, men när jag står där face to face vågar jag inte säga någonting,
såååå typiskt!  jaja , det var världen i mina ögon  det xD
bjussar på en ful bild. som texten blev.. baklänges?! + har laddaren i mobben,
F - A - I - L !
/   bbeelliiss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0