studiedag imon (y'

tjenare!
jag kunde inte blogga igår för att det var nå fel med internet
men nu har vi fått tbx det igen :-D
ska på fotboll idag, måste cykla -.-
jajamensan.  och ska säga det att...
det kanske inte blir så mycket bilder på mig och från mig i bloggen
för att min dators minne är typ sönder. Så tillexempel om jag överför bilder till datan
sedan slår jag av datorn så försvinner ALLA bilder, allt man sparat på datorn..
och jag har tappat bort min å pappas mobil USB kapel så kan inte överföra på ett tag nu framöver.
vissa säger så här : - men kan du inte ta med webcam då?
nej för min webcam är verkligen dålig kvalite och palla sitta och redigera allihop, det pallar inte jag.
men ibland gör jag det.. såhär är en gammal webcam bild.
pusshejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0